دسته بندی ها
سبد خرید

سوالات متداول

 اطلاعات حساب کاربری و ثبت و پیگیری سفارش

بله، شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید وموارد مورد نیاز را اصلاح کنید

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "مشاهده تاریخچه سفارش ها " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده ‏شود.

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت می توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی 5 مرحله زیر تکمیل و نهایی کنید:

1) تکمیل اطلاعات 2) تایید اطلاعات تحویل 3) تایید روش حمل و نقل 4) تایید روش پرداخت 5) بازبینی و تایید فاکتور

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با ثبت آدرس در"آدرس 2" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

با تماس با دفتر مرکزی کارشناسان فروش شما را در جریان وضعیت سفارش(پست –تیپاکس) قرار می دهند.

بله ، به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات(لایف استایل و لوازم یدکی) امکان موجود بودن تمامی محصولات نمی باشند لذا مشتریان عزیز با پرداخت پیش پرداخت وظرف مدت 2 الی 3 هفته سفارش را از کشور مبدا به مقصد اعلام شده تحویل می گیرند.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد خدمات پس از فروش  سفارشات تماس بگیرید.

بله ، با تماس با دفتر مرکزی می توانید سفارشات خود را به کارشناسان فروش اعلام بفرمایید.

با تماس با دفتر مرکزی و هماهنگی با کارشناسان فروش نیاز خود را اعلام بفرمایید.

بله ،با تماس با دفتر مرکزی و هماهنگی بار کارشناسان فروش در صورت قایلیت کادو کردن هدیه این اقدام انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه سعی برآن شده است که در تولید محتوا نهایت سعی و دقت شده باشد اما جهت اعلام سوال خود  می توانید  با دفتر مرکزی وشماره های اعلام شده در پایین سایت تماس حاصل فرمایید.

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

درباره ارسال اکسپرس، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید.

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی،تیپاکس مستقر در محل پردازش سفارشات  می‏‌شوند.

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

ارسال از طریق تیپاکس برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها می‌‏توانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.

با تماس با دفتر مرکزی و اعلام نیاز خود (مثلا اعلام شماره شاسی و یا ...) قطعه و لوازم مورد نظر توسط کارشناسان فروش به شما پیشنهاد می گردد.

  


این محصول در حال حاضر موجود نمی باشد ، جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش فیلدهای زیر را تکمیل کنید